nu ska packas.

Inatt kl 05.00 sitter jag i en bil tillsammans med Sandra, Denise och Daniel påväg upp till Vemdalen. Så nu ska jag börja packa lite av det nödvändiga som man behöver när man befinner sig på lite kallare vidder. Många koftor, strumpisar och sockor ska helt klart med. Sen får man absolut inte glömma kameran och laddaren till den. Vad vore en tripp utan den när man vill kunna dela med sig av den till er när man kommer hem. Brädan och alla dess tillbehör skulle nog vara det värsta man skulle kunna glömma, är väl ungefär det och afterskin som är själet till att man åker upp dit över huvudtaget. Sen att jag har världens bästa vänner med mig är ju bara ett sånt jävla stort plus i kanten!
Till packande ska det helt klart spelas lite musik...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0