min dag

Har väl varit en helt vanlig torsdag idag. Jobbat i massor har jag gjort. Spenderat tid med min kära grandma som dessutom tvingade på mig mängder av semlor, som jag absolut inte kunde tacka nej till. Kan säga att det slank ner riktigt bra. Därefter vart det ett stop på mitt stammis ställe solsalongen, som ligger brevid linnécafet på svartbäcksgatan. Ska man sola i Uppsala ska man lätt gå dit, gått dit i flera år och är som besatt.

Anyway.. nu sitter jag hemma. har tråkigt och ska snart hoppa i säng. jobbar tidigt imorgon igen men då kommer sandra tillbaka om jag har tur, utan kräkningar och annat skit. så vi även kan ta upp våran tradition av redbulldrickandet som vi har varje morgon kring 8-9.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0