jobb, utan sandra.

jobbat hela dagen igen. UTAN SANDRA eftersom hon ligger hemma med huvudet i toaletten och spyr huvudet av sig. kanske inte så snällt konstaterat, men så sant som det är sagt faktiskt. hoppas att hon kan förgylla min tid på jobbet igen imorgon, eller iallafall att hon blir frisk till söndag. då det är the big day, den dagen jag och mina 3 vänner längtat länge efter, vemdalen. annars får hon fan ta på sig brädan och åka med ändå.

även kikat lite på lägenhet idag. eller det är rättare sagt visning nästa torsdag, samma dag som jag återkommer till mitt kära uppsala efter vemdalen vistelsen. så vi får se om placet är något att ha. det enda negativa är att det ligger bland dårarna i ulleråker, men som tur i den delen som är närmast stan. jag får heller inte glömma att den är på ett par sjukt underbara kvm med tanken på hyran + att den har höga fönster. men det får vi se då om man lyckas bli kär..
... fortsättning följer den 12 feb ang. det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0